sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    
Wprawdzie serwis crm.pl poświęcony jest przede wszystkim strategicznym i marketingowym aspektom CRM, jednak publikujemy w nim również materiały dotyczące wspomagającej zarządzanie relacjami z klientami technologii. W dziale Technologia w CRM znajdą Państwo nowinki technologiczne, raporty oraz zasady wyboru właściwego systemu dla organizacji.

Technologia w CRM
Cisco® Digital Media System – nowa technologia komunikacji z klientami
Firma Cisco Systems® Inc. wprowadza na rynek Cisco® Digital Media System – nową technologię, która pozwoli firmom na łatwe dotarcie w dowolnym miejscu i czasie do klientów, pracowników, partnerów i studentów z wysokiej jakości materiałami audio i wideo. Rozwiązania oferowane w ramach nowej technologii umożliwia także tworzenie zupełnie nowych, niezwykłych aplikacji umożliwiających komunikację w czasie rzeczywistym i w trybie „na żądanie”, dzięki czemu firmy będą mogły lepiej i w bardziej naturalny sposób kontaktować się z klientami.
  >> wersja do druku

WHITE PAPER: Deduplikacja – krok ku niższym kosztom oraz zadowolonym klientom
Z pewnością każdemu z nas przydarzyło się, iż otrzymał pocztą kilka folderów lub ofert na ten sam produkt z jednej firmy, bądź w krótkim okresie czasu zadzwoniło do nas dwóch telemarketerów, proponując tę samą ofertę. Równie często atakowani jesteśmy przez dostawcę reklamami produktów, które już dawno od niego zakupiliśmy.

Najczęstszą przyczyną takich sytuacji jest istnienie duplikatów (a więc powtarzających się zapisów na temat tego samego kontrahenta) w bazie danych. Pół biedy, kiedy duplikaty posiadają wprowadzaną dokładnie taką samą nazwę lub kiedy posiadają jednoznaczny identyfikator, jak numer NIP lub Regon. Wtedy tak naprawdę to, iż otrzymujemy po kilka tych samych przesyłek lub odbieramy telefony w tej samej sprawie, możemy zrzucić na karb niegospodarności dostawcy lub lenistwa specjalistów do spraw marketingu.
Co jednak, kiedy nasza baza takich danych nie zawiera, a wprowadzone do niej zapisy całkowicie różnią się pisownią.
A gdyby tak baza miała zamiast kilku rekordów np. 100 000 zapisów? Problem praktycznie nie do rozwiązania. Chyba że... skorzystamy ze specjalnie przygotowanego oprogramowania.
  >> wersja do druku

Dobre prognozy dla europejskiego rynku CRM.
Zdaniem analityków firmy Gartner, Polska, Czechy, Węgry, Słowenia i Estonia to kraje o największym potencjale, jeśli chodzi o inwestycje informatyczne i wdrożenia systemów CRM w Europie Wschodniej. Eksperci wskazują przy tym na branże o największej konkurencyjności, w których należy się spodziewać największej CRM-owej aktywności, jakimi są bankowość detaliczna i telefonia komórkowa.
Znaczny odsetek z siedmioprocentowego wzrostu przychodów z licencji w ciągu następnych czterech lat ma przypaść właśnie na Europę. Rynek europejski jest jednak niejednolity, stąd różnice w tempie i kierunku zmian.
  >> wersja do druku

Rynek aplikacji CRM nadal rośnie
Z raportu IDC wynika, że do 2008 r światowy rynek aplikacji CRM osiągnie przychody w wysokości 11,4 mld $, co będzie oznaczać roczne tempo wzrostu (CAGR) na poziomie 8,9 procent. Jednym z istotnych elementów tego rozowoju jest rosnący udział aplikacji CRM oferowanych w systemie ASP.
  >> wersja do druku

Dalszy wzrost wydatków na narzędzia wspomagające relacje z klientem
Wg analityków bieżący rok będzie kolejnym okresem wzrostu inwestycji w oprogramowanie wspierające budowę relacji z klientami. AMR Research szacuje wartość rynku CRM w roku 2004 na 10.8 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 1 miliard dolarów w porównaniu do roku ubiegłego.
  >> wersja do druku

Rynek aplikacji CRM odbija się od dna
Według sondażu przeprowadzonego przez firmę Meta Group 75% firm planuje wydać na oprogramowanie CRM w ciągu 12 najbliższych miesięcy co najmniej tyle samo co w ciągu ostatniego roku. Zdaniem wice prezes Meta Group - Elizabeth Roche - wyniki sondażu potwierdzają obserwowany przez ostatnie pół roku trend zwiększonego zainteresowania inwestycjami w CRM.
  >> wersja do druku

Hurtownia danych w praktyce
Technologie informatyczne, takie jak hurtownie danych, pozwalają udostępnić pracownikom merytorycznym bez przygotowania informatycznego informację biznesową pozyskiwaną na drodze analizy danych.
Celem projektu budowy hurtowni danych jest otwarcie dostępu do informacji, oparcie podejmowanych decyzji na faktach, tam gdzie dotychczas podstawą działania była intuicja, doświadczenie, fragmentaryczna informacja.
  >> wersja do druku

   następna strona  >>>

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing