sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    
CRM.pl to specjalistyczny wortal poświęcony strategicznym i marketingowym aspektom zarządzania relacjami z klientem.

Serwis powstał jako odpowiedź na zainteresowanie ze strony czytelników magazynu Modern Marketing, na łamach którego prowadziliśmy od 2000 roku stały, rozbudowany dział poświęcony tematyce CRM.
Osoby zainteresowane tematyką zarządzania relacjami z klientem znajdą tu artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię, kalendarium szkoleń i relacje z imprez branżowych, najnowsze wiadomości z branży dostawców technologii i usług doradczych oraz informacje o ich ofercie.

Ze względu na szczególną rolę centrum kontaktu z klientem w realizacji strategii CRM-owej firmy wydzieliliśmy w odrębnym dziale Contact Center materiały na ten temat.
Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z CRM przygotowaliśmy dział Podstawy CRM, a w nim materiały przedstawiające samą istotę strategii budowania relacji z klientami, a także wyjaśnienia najczęściej spotykanych w publikacjach o CRM skrótów i pojęć.

Zachęcamy do współredagowania serwisu.
Osoby zainteresowane współpracą redakcyjną proszone są o kontakt z redakcją redakcjacrm@crm.pl, tel. 022 490 70 87 lub z redaktorem prowadzącym: Małgorzata Bernacik m.bernacik@crm.pl.

O nas
CRM.pl to specjalistyczny wortal poświęcony strategicznym i marketingowym aspektom zarządzania relacjami z klientem.

Serwis powstał jako odpowiedź na zainteresowanie ze strony czytelników magazynu Modern Marketing, na łamach którego prowadziliśmy od 2000 roku stały, rozbudowany dział poświęcony tematyce CRM.
Osoby zainteresowane tematyką zarządzania relacjami z klientem znajdą tu artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię, kalendarium szkoleń i relacje z imprez branżowych, najnowsze wiadomości z branży dostawców technologii i usług doradczych oraz informacje o ich ofercie.

Ze względu na szczególną rolę centrum kontaktu z klientem w realizacji strategii CRM-owej firmy wydzieliliśmy w odrębnym dziale Contact Center materiały na ten temat.
Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z CRM przygotowaliśmy dział Podstawy CRM, a w nim materiały przedstawiające samą istotę strategii budowania relacji z klientami, a także wyjaśnienia najczęściej spotykanych w publikacjach o CRM skrótów i pojęć.

Zachęcamy do współredagowania serwisu.
Osoby zainteresowane współpracą redakcyjną proszone są o kontakt z redakcją redakcjacrm@crm.pl, tel. 022 490 70 87 lub z redaktorem prowadzącym: Małgorzata Bernacik m.bernacik@crm.pl.
  

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing