|
|
 |
CRM.pl to specjalistyczny wortal poświęcony strategicznym i marketingowym aspektom zarządzania relacjami z klientem. Serwis powstał jako odpowiedź na zainteresowanie ze strony czytelników magazynu Modern Marketing, na łamach którego prowadziliśmy od 2000 roku stały, rozbudowany dział poświęcony tematyce CRM. Osoby zainteresowane tematyką zarządzania relacjami z klientem znajdą tu artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię, kalendarium szkoleń i relacje z imprez branżowych, najnowsze wiadomości z branży dostawców technologii i usług doradczych oraz informacje o ich ofercie. Ze względu na szczególną rolę centrum kontaktu z klientem w realizacji strategii CRM-owej firmy wydzieliliśmy w odrębnym dziale Contact Center materiały na ten temat. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z CRM przygotowaliśmy dział Podstawy CRM, a w nim materiały przedstawiające samą istotę strategii budowania relacji z klientami, a także wyjaśnienia najczęściej spotykanych w publikacjach o CRM skrótów i pojęć.
Zachęcamy do współredagowania serwisu. Osoby zainteresowane współpracą redakcyjną proszone są o kontakt z redakcją redakcjacrm@crm.pl, tel. 022 490 70 87 lub z redaktorem prowadzącym: Małgorzata Bernacik m.bernacik@crm.pl.
|
|
|
O nas |
 |
CRM.pl to specjalistyczny wortal poświęcony strategicznym i marketingowym aspektom zarządzania relacjami z klientem. Serwis powstał jako odpowiedź na zainteresowanie ze strony czytelników magazynu Modern Marketing, na łamach którego prowadziliśmy od 2000 roku stały, rozbudowany dział poświęcony tematyce CRM. Osoby zainteresowane tematyką zarządzania relacjami z klientem znajdą tu artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię, kalendarium szkoleń i relacje z imprez branżowych, najnowsze wiadomości z branży dostawców technologii i usług doradczych oraz informacje o ich ofercie. Ze względu na szczególną rolę centrum kontaktu z klientem w realizacji strategii CRM-owej firmy wydzieliliśmy w odrębnym dziale Contact Center materiały na ten temat. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z CRM przygotowaliśmy dział Podstawy CRM, a w nim materiały przedstawiające samą istotę strategii budowania relacji z klientami, a także wyjaśnienia najczęściej spotykanych w publikacjach o CRM skrótów i pojęć.
Zachęcamy do współredagowania serwisu. Osoby zainteresowane współpracą redakcyjną proszone są o kontakt z redakcją redakcjacrm@crm.pl, tel. 022 490 70 87 lub z redaktorem prowadzącym: Małgorzata Bernacik m.bernacik@crm.pl.
|
|
|
|