|
|
Szkolenia |
 |
CRM.pl - Oferta szkoleniowa Ludzie to, obok procesów i technologii, jeden z trzech głównych filarów strategii budowania efektywnych relacji z klientem. Od kompetencji, umiejętności współpracy i konsekwencji w działaniu zarówno zarządu, zespołów wdrożeniowych, działów marketingu, jak i pracowników bezpośrednio komunikujących się z klientem zależy w znacznym stopniu powodzenie projektów CRM.
Prowadzimy szkolenia zamknięte dla firm, które, chcąc poprawić swą konkurencyjność, obrały drogę orientacji na klienta. Koncentrujemy się na zagadnieniach zwiększenia rentowności związków z klientem. Dostarczamy praktycznych wskazówek na temat metod kreowania pozytywnego doświadczenia i wartości dla klienta, a tym samym zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów, zasad różnicowania klientów, wykorzystania technologii i wiedzy o kliencie dla poprawy efektywności interakcji.
Programy szkoleń dostosowujemy do specyfiki branży i potrzeb firmy, uwzględniając stopień zaawansowania uczestników oraz ich rolę w procesie zarządzania relacjami z klientem. 
| Co nowego w świecie Contact Center?
Qumak-Sekom zaprasza w dniu 1 czerwca 2006 do hotelu Marriott w Warszawie na konferencję z cyklu "Indywidualna obsługa dla każdego klienta".
| CRM GigaCon - druga edycja Zapraszamy do udziału w drugiej edycji konferencji CRM GigaCon, która odbędzie się w dniu 24 maja 2006r. Celem konferencji jest przedstawienie specyficznego know-how oraz narzędzi koniecznych do zaprojektowania firmowych procesów, procedur i systemów zorientowanych na klienta.
| Profesjonalne zastosowanie systemów CRM w pracy polskich przedsiębiorstw
ABG Centrum Promocji Biznesu S.C. zaprasza w dniu 8 marca br. na konferencję "Profesjonalne zastosowanie systemów CRM w pracy polskich przedsiębiorstw".
| Najlepsze i osiągalne - rozwiązania CRM dla Twojej firmy
Qumak-Sekom zaprasza w dniu 28 listopada br. do hotelu Marriott w Warszawie na trzecią konferencję z cyklu "Indywidualna obsługa dla każdego klienta".
| Statystyka i data mining w praktyce StatSoft Polska zaprasza na seminarium ZASTOSOWANIA STATYSTYKI I DATA MINING. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się praktycy stosujący na co dzień metody analizy danych w różnych dziedzinach biznesu, pracownicy StatSoft oraz wykładowcy akademiccy.
Warszawa, 24-27 października 2005
| Customer Inteligence ECU Marketing zaprasza na kongres "Customer Inteligence" poświęcony tematyce pozyskiwania, analizy, interpretacji i wykorzystywania w praktyce biznesowej danych o kliencie.
27-28 października 2005, Kraków
|
|
|
|
|