sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    

Szkolenia
CRM.pl - Oferta szkoleniowa
Ludzie to, obok procesów i technologii, jeden z trzech głównych filarów strategii budowania efektywnych relacji z klientem. Od kompetencji, umiejętności współpracy i konsekwencji w działaniu zarówno zarządu, zespołów wdrożeniowych, działów marketingu, jak i pracowników bezpośrednio komunikujących się z klientem zależy w znacznym stopniu powodzenie projektów CRM.

Prowadzimy szkolenia zamknięte dla firm, które, chcąc poprawić swą konkurencyjność, obrały drogę orientacji na klienta.
Koncentrujemy się na zagadnieniach zwiększenia rentowności związków z klientem. Dostarczamy praktycznych wskazówek na temat metod kreowania pozytywnego doświadczenia i wartości dla klienta, a tym samym zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów, zasad różnicowania klientów, wykorzystania technologii i wiedzy o kliencie dla poprawy efektywności interakcji.

Programy szkoleń dostosowujemy do specyfiki branży i potrzeb firmy, uwzględniając stopień zaawansowania uczestników oraz ich rolę w procesie zarządzania relacjami z klientem.
  >> wersja do druku

Co nowego w świecie Contact Center?
Qumak-Sekom zaprasza w dniu 1 czerwca 2006 do hotelu Marriott w Warszawie na konferencję z cyklu "Indywidualna obsługa dla każdego klienta".
  >> wersja do druku

CRM GigaCon - druga edycja
Zapraszamy do udziału w drugiej edycji konferencji CRM GigaCon, która odbędzie się w dniu 24 maja 2006r. Celem konferencji jest przedstawienie specyficznego know-how oraz narzędzi koniecznych do zaprojektowania firmowych procesów, procedur i systemów zorientowanych na klienta.
  >> wersja do druku

Profesjonalne zastosowanie systemów CRM w pracy polskich przedsiębiorstw
ABG Centrum Promocji Biznesu S.C. zaprasza w dniu 8 marca br. na konferencję "Profesjonalne zastosowanie systemów CRM w pracy polskich przedsiębiorstw".
  >> wersja do druku

Najlepsze i osiągalne - rozwiązania CRM dla Twojej firmy
Qumak-Sekom zaprasza w dniu 28 listopada br. do hotelu Marriott w Warszawie na trzecią konferencję z cyklu "Indywidualna obsługa dla każdego klienta".
  >> wersja do druku

Statystyka i data mining w praktyce
StatSoft Polska zaprasza na seminarium
ZASTOSOWANIA STATYSTYKI I DATA MINING.
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się praktycy stosujący na co dzień metody analizy danych w różnych dziedzinach biznesu, pracownicy StatSoft oraz wykładowcy akademiccy.

Warszawa, 24-27 października 2005
  >> wersja do druku

Customer Inteligence
ECU Marketing zaprasza na kongres "Customer Inteligence" poświęcony tematyce pozyskiwania, analizy, interpretacji i wykorzystywania w praktyce biznesowej danych o kliencie.

27-28 października 2005, Kraków
  >> wersja do druku

   następna strona  >>>

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing