sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    
Zapraszamy do zadawania pytań ekspertom, którzy zgodzili się podzielić z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie różnorodnych aspektów budowania relacji z klientami i wdrażania systemów CRM w organizacji.
Joanna Jurkojć
(Capgemini Polska)
Maciej Zachara (Qumak-Sekom SA) Małgorzata Bernacik (CRM.pl) Mariusz Cyganek (GTL) Tomasz Bryłka
(CRM.pl)

zadaj pytanie

Forum Ekspertów
Wdrażamy w firmie z branży IT system CRM. Jak zmienić system wynagrodzeń, by pracownicy (zwłaszcza działu sprzedaży i obsługi klienta) chcieli współpracować przy realizacji założonych celów projektu? Jak inaczej motywować pracowników w tym zakresie?
  >> wersja do druku

Jak określić liczbę stanowisk, na których będzie stosowana aplikacja CRM?
  >> wersja do druku

Jakie są etapy wdrożenia systemu CRM w MSP, patrząc od strony firmy, a także orientacyjny czas i koszt danego etapu?
  >> wersja do druku

Jak powinno wyglądać zapytanie ofertowe dla dostawców aplikacji?
  >> wersja do druku

Jesteśmy średniej wielkości firmą usługową. Rozważamy ofertę wdrożenia systemu CRM w modelu ASP. Czym się kierować przy wyborze outsourcera aplikacji CRMowej? Czy outsourcing aplikacji to w ogóle dobry pomysł?
  >> wersja do druku

Czy CRM w małym hotelu jest przydatny? Na ile powinien on byc rozbudowany? Czy skupić się na klientach i np. programie lojalnościowym? Czy rozbudowywac kontakty z dostawcami itp. itd.
  >> wersja do druku

Jak liczna powinna być obsada contact center? Czym należy się kierować przy ustalaniu liczby agentów, by uniknąć kolejek i irytacji klientów, a jednocześnie nie zawyżać kosztów inwestycji?
  >> wersja do druku

   następna strona  >>>

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing