Wdrażamy w firmie z branży IT system CRM. Jak zmienić system wynagrodzeń, by pracownicy (zwłaszcza działu sprzedaży i obsługi klienta) chcieli współpracować przy realizacji założonych celów projektu? Jak inaczej motywować pracowników w tym zakresie?
|
Jak określić liczbę stanowisk, na których będzie stosowana aplikacja CRM?
|
Jakie są etapy wdrożenia systemu CRM w MSP, patrząc od strony firmy, a także orientacyjny czas i koszt danego etapu?
|
Jak powinno wyglądać zapytanie ofertowe dla dostawców aplikacji?
|
Jesteśmy średniej wielkości firmą usługową. Rozważamy ofertę wdrożenia systemu CRM w modelu ASP. Czym się kierować przy wyborze outsourcera aplikacji CRMowej? Czy outsourcing aplikacji to w ogóle dobry pomysł?
|
Czy CRM w małym hotelu jest przydatny? Na ile powinien on byc rozbudowany? Czy skupić się na klientach i np. programie lojalnościowym? Czy rozbudowywac kontakty z dostawcami itp. itd.
|
Jak liczna powinna być obsada contact center? Czym należy się kierować przy ustalaniu liczby agentów, by uniknąć kolejek i irytacji klientów, a jednocześnie nie zawyżać kosztów inwestycji?
|