sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    
W dziale CRM News znajdą Państwo najświeższe informacje z kraju i ze świata z zakresu CRM i tematów pokrewnych. Zachęcamy do współredagowania tego działu zarówno dostawców aplikacji i usług konsultingowych, jak i wszystkich zainteresowanych tematem. Informacje prosimy przesyłać na adres crm@crm.pl.

CRM news
2009-07-06: Marketing Inteligence. Jak optymalizować działania marketingowe w trudnych ekonomicznie czasach .
Firma Blue Business Media Sp. z o.o. zaprasza w dniach 17-18 września 2009 r do hotelu Mariott w Warszawie na konferencję Marketing Inteligence. Spotkanie jest częścią większego wydarzenia, jedną z czterech konferencji zorganizowanych pod hasłem Inteligence in Business ,poświęconych zagadnieniom optymalizacji procesów biznesowych w obszarach marketingu, sprzedaży, finansów i HR z uwzględnieniem szczególnych warunków ekonomicznych, w jakich przyszło działać firmom .

Konferencja adresowana jest przede wszystkim do dyrektorów oraz menedżerów ds Marketingu, CRM i Obsługi Klienta.
  >> wersja do druku

2009-05-13: Technologia w praktyce,czyli o skutecznej komunikacji z klientem XXI wieku
Firma Qumak-Sekom S.A. zaprasza na ósmą międzynarodową konferencję z cyklu „Indywidualna obsługa dla każdego klienta” poświęconą tematyce wykorzystania w biznesie nowoczesnych technologii teleinformatycznych wspomagających zarządzanie interakcjami z klientami.
Konferencja pod hasłem „Technologia w praktyce,czyli o skutecznej komunikacji z klientem XXI wieku” odbędzie się 28 maja br. w sali „Bałtyk 2” Hotelu Marriott w Warszawie.
  >> wersja do druku

2007-10-01: Znikomy odsetek firm naprawdę zadowolonych CRM
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę PMP Research, wiele firm uważa, że ich inwestycje w systemy CRM nie dostarczają spodziewanej wartości biznesowej, a jednocześnie niewiele z nich stosuje jakiekolwiek narzędzia pomiaru pozwalające ocenić efektywność wprowadzanych zmian.
42 procent objętych badaniem firm deklaruje, że systemy CRM przyniosły tylko częściowy sukces i miały ograniczony wpływ na wyniki biznesowe firmy.
Zdaniem Clifa Milesa, menedżera do spraw badań w PMP Research, wysoki poziom niezadowolenia z efektów CRM-owych wdrożeń jest godny podkreślenia z uwagi na fakt, iż większość firm dostrzega rosnące znaczenie skutecznej strategii budowania relacji z klientem i jej wpływ na efekty biznesowe firmy
  >> wersja do druku

2007-09-15: Nowy ITCube CRM 7.0 zintegrowany z programem SYMFONIA
Firma IC Solutions poinformowała o wprowadzeniu modyfikacji do swojego autorskiego oprogramowania ITCube CRM. Nowa wersja systemu rozbudowana została o mechanizmy integracji z oprogramowaniem Symfonia Premium Handel/Faktura, co umożliwia pełną synchronizację baz klientów i produktów a także wgląd z poziomu systemu ITCube CRM w dokumenty sprzedażowe oraz stany magazynowe zapisane w aplikacji Symfonia.
  >> wersja do druku

2007-05-08: TETA CRM w Jarexs
Firma Teta poinformowała o zakończeniu wdrożenia systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami -TETA CRM -w legnickiem przedsiębiorstwie Jarexs, zajmującym się świadczeniem usług w zakresie ochrony, monitoringu, sprzątania, rentalu odzieży, nadzoru nad transportem wewnętrznym itp.
  >> wersja do druku

2007-05-08: Insoft CRM w firmie Pfleiderer Grajewo S.A. i Pfleiderer Prospan S.A.
Dwie firmy należące do koncernu Pfleiderer, wiodącego producenta materiałów dla przemysłu meblarskiego -Pfleiderer Grajewo S.A. i Pfleiderer Prospan S.A.z sidzibą w Wieruszowie zakończyły wdrożenie w swoich lokalizacjach aplikacji INSOFT CRM.
  >> wersja do druku

2007-04-30: Nowa wersja Sales Partner.
Firma Sales Partner wprowadziła do swej oferty nową wersję - Sales Partner 2.0. , systemu klasy CRM, dedykowanego małym i średnim firmom.
  >> wersja do druku

   następna strona  >>>

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing