sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    
Baza Wiedzy to źródło informacji na tematy związane z CRM. Znajdą tu Państwo artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię i wiele innych materiałów. W miarę możliwości informacje bedą publikowane w języku polskim. Jedynie obszerniejsze, szczególnie ciekawe materiały anglojęzyczne pozostawimy w oryginale, z krótkim streszczeniem w języku polskim.

Baza wiedzy
Klient jako kapitał
Fragment książki, która ukazała się nakładem wydawnictwa MT Biznes

Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi innymi aktywami. Zarządzanie kapitałem klienta jest jednak czymś więcej niż po prostu metodą obliczania wartości finansowej relacji z klientem. Stanowi ono kompleksowy system marketingowy. Wymaga zintegrowanych strategii działalności: firma musi opracowywać strategie zarządzania produktami i klientami w skali całego cyklu życia relacji z klientem, a zarazem przekształcać strategie marki i produktu z punktu widzenia ich wpływu na kapitał klienta.
  >> wersja do druku

Ku zrozumieniu CRM
Fragment książki "Zarządzanie relacjami z klientem", która ukazała się nakładem wydawnictwa Difin.
  >> wersja do druku

The One to One Fieldbook : The Complete Toolkit for Implementing a 1 To 1 Marketing Program
W firmach na całym świecie tj. Hewlett-Packard, BellSouth, Oracle, Unilever, Telstra, Fujitsu pojawił się nowy fenomen biznesowy.
  >> wersja do druku

Relationship Marketing: Dialogue and Networks in the E-commerce Era

Recenzja

Takiej książki należało się spodziewać, po tym co stało się w związku z wyłonieniem się CRM z całej domeny marketingowej. Rozczarowanie towarzyszące nieudanym wdrożeniom koncepcji CRM do praktyki biznesowej, musiało zmobilizować świat akademicki do zadumy nad ewolucją marketingu.
  >> wersja do druku

Relacje z klientem. Marketing partnerski. , PWE 2001
Książka ta wprowadza czytelnika w świat technik marketingu relacji.

Autor wyjaśnia krok po kroku, jak wdrażać programy marketingu relacyjnego w organizacji, dostarcza narzędzi do mierzenia rezultatów i pokazuje praktyczną rolę technologii jako istotnego czynnika umożliwiającego efektywne wdrożenia marketingu relacji. Rozpatruje aspekty zarządzania relacjami nie tylko w zakresie kontaktów z klientami, ale również inwestorami, dostawcami, pracownikami.
  >> wersja do druku

Sztuka budowania trwałych związków z klientami
Kto interesuje się zagadnieniami CRM, szuka źródła fachowej wiedzy podanej w przystępny sposób, popartej wieloma przykładami zaczerpniętymi z doświadczeń firm z całego świata.
  >> wersja do druku

Lojalność.com



Martha Rogers, współautor "The One to One Future" mówi: "Teraz powstaje kolejne pytanie, jak robić CRM. Ta książka powie Ci jak."

  >> wersja do druku

   następna strona  >>>

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing