|
|
 |
Baza Wiedzy to źródło informacji na tematy związane z CRM. Znajdą tu Państwo artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię i wiele innych materiałów. W miarę możliwości informacje bedą publikowane w języku polskim. Jedynie obszerniejsze, szczególnie ciekawe materiały anglojęzyczne pozostawimy w oryginale, z krótkim streszczeniem w języku polskim. |
|
|
Baza wiedzy |
 |
Klient jako kapitał Fragment książki, która ukazała się nakładem wydawnictwa MT Biznes
Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi innymi aktywami. Zarządzanie kapitałem klienta jest jednak czymś więcej niż po prostu metodą obliczania wartości finansowej relacji z klientem. Stanowi ono kompleksowy system marketingowy. Wymaga zintegrowanych strategii działalności: firma musi opracowywać strategie zarządzania produktami i klientami w skali całego cyklu życia relacji z klientem, a zarazem przekształcać strategie marki i produktu z punktu widzenia ich wpływu na kapitał klienta.
| Ku zrozumieniu CRM Fragment książki "Zarządzanie relacjami z klientem", która ukazała się nakładem wydawnictwa Difin.
| The One to One Fieldbook : The Complete Toolkit for Implementing a 1 To 1 Marketing Program W firmach na całym świecie tj. Hewlett-Packard, BellSouth, Oracle, Unilever, Telstra, Fujitsu pojawił się nowy fenomen biznesowy.
| Relationship Marketing: Dialogue and Networks in the E-commerce Era
Recenzja
Takiej książki należało się spodziewać, po tym co stało się w związku z wyłonieniem się CRM z całej domeny marketingowej. Rozczarowanie towarzyszące nieudanym wdrożeniom koncepcji CRM do praktyki biznesowej, musiało zmobilizować świat akademicki do zadumy nad ewolucją marketingu.
| Relacje z klientem. Marketing partnerski. , PWE 2001 Książka ta wprowadza czytelnika w świat technik marketingu relacji.
Autor wyjaśnia krok po kroku, jak wdrażać programy marketingu relacyjnego w organizacji, dostarcza narzędzi do mierzenia rezultatów i pokazuje praktyczną rolę technologii jako istotnego czynnika umożliwiającego efektywne wdrożenia marketingu relacji. Rozpatruje aspekty zarządzania relacjami nie tylko w zakresie kontaktów z klientami, ale również inwestorami, dostawcami, pracownikami.
| Sztuka budowania trwałych związków z klientami Kto interesuje się zagadnieniami CRM, szuka źródła fachowej wiedzy podanej w przystępny sposób, popartej wieloma przykładami zaczerpniętymi z doświadczeń firm z całego świata.
| Lojalność.com

Martha Rogers, współautor "The One to One Future" mówi: "Teraz powstaje kolejne pytanie, jak robić CRM. Ta książka powie Ci jak."
|
|
|
|
|