|
|
 |
Baza Wiedzy to źródło informacji na tematy związane z CRM. Znajdą tu Państwo artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię i wiele innych materiałów. W miarę możliwości informacje bedą publikowane w języku polskim. Jedynie obszerniejsze, szczególnie ciekawe materiały anglojęzyczne pozostawimy w oryginale, z krótkim streszczeniem w języku polskim. |
|
|
Baza wiedzy |
 |
Customer Experience Management - podstawowe pojęcia - Doświadczenie klienta - Customer Experience Management - 5 powodów, dla których warto inwestować w CEM
| Customer Experience Management - nowy wymiar orientacji na klienta Tak jak proces interakcji klienta z marką, firmą, produktem trwa dłużej niż transakcja handlowa, tak też marketing zaczyna się dużo wcześniej i kończy znacznie później niż kończy się sprzedaż.
Nowa, holistyczna koncepcja określana jako zarządzanie doświadczeniem klienta (CEM customer experience management), to nie tylko kolejny wśród licznie pojawiających się w literaturze marketingowej akronimów, ale też szansa na to, by tak rozumiany marketing stał się naprawdę skuteczny.
|
|
|
|
|