sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    
Baza Wiedzy to źródło informacji na tematy związane z CRM. Znajdą tu Państwo artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię i wiele innych materiałów. W miarę możliwości informacje bedą publikowane w języku polskim. Jedynie obszerniejsze, szczególnie ciekawe materiały anglojęzyczne pozostawimy w oryginale, z krótkim streszczeniem w języku polskim.

Baza wiedzy
Customer Experience Management
- nowy wymiar orientacji na klienta

Tak jak proces interakcji klienta z marką, firmą, produktem trwa dłużej niż transakcja handlowa, tak też marketing zaczyna się dużo wcześniej i kończy znacznie później niż kończy się sprzedaż.
Nowa, holistyczna koncepcja określana jako zarządzanie doświadczeniem klienta (CEM customer experience management), to nie tylko kolejny wśród licznie pojawiających się w literaturze marketingowej akronimów, ale też szansa na to, by tak rozumiany marketing stał się naprawdę skuteczny.
  >> wersja do druku

  

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing