sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    
Baza Wiedzy to źródło informacji na tematy związane z CRM. Znajdą tu Państwo artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię i wiele innych materiałów. W miarę możliwości informacje bedą publikowane w języku polskim. Jedynie obszerniejsze, szczególnie ciekawe materiały anglojęzyczne pozostawimy w oryginale, z krótkim streszczeniem w języku polskim.

Baza wiedzy
Oprogramowanie CRM 2005 - wydatki i trendy
Według autorów najnowszego raportu eMarketera - CRM Software: Spending and Trends – światowy rynek oprogramowania CRM ustabilizował się i rozwija się dynamicznie. Przytaczane w raporcie szacunki firm badawczych wskazują na znaczny potencjał rynku, zarówno, jeśli chodzi o zapotrzebowanie na aplikacje CRM-owe, jak i na usługi towarzyszące.
  >> wersja do druku

Co decyduje o sukcesie programów CRM
Zrozumienie czynników decydujących o sukcesie programów CRM było głównym celem badania przeprowadzonego przez firmę IMB wśród kadry zarządzającej, menedżerów średniego szczebla i użytkowników CRM w ponad 370 firmach na całym świecie.
  >> wersja do druku

CRM w liczbach (teoria i praktyka)
Dwadzieścia jeden procent północnoamerykańskich przedsiębiorstw i 33 procent firm europejskich planuje nowe inwestycje w CRM do końca br. /źródło: Forrester Research, Forrester Business Technographics/. Te optymistyczne szacunki nie są niestety jednoznaczne ze zmianami strategii firm.
  >> wersja do druku

Coraz więcej wdrożeń zakończonych sukcesem

Nowe badania przeprowadzone przez firmę IDC podważają jeden z najczęściej przytaczanych argumentów przeciwko rozszerzaniu stosowania CRM, jakim jest nieopłacalność inwestycji.
Jak wynika z raportu, zakończone sukcesem wdrożenia CRM dawały zwrot (ROI) na poziomie od 16 aż do... 1000 procent.
Zdaniem Mary Wardley, vice president IDC d.s. badań CRM „spółki stały się dużo bardziej inteligentne w wybieraniu i wdrażaniu systemu CRM, co wpływa na poprawę wyników”.
Również firmy konsultingowe coraz lepiej radzą sobie z mierzeniem wskaźników ROI z CRM.
  >> wersja do druku

Satysfakcja bez lojalności
Nowe badanie Walker Information Group rzuca pozytywne światło na sprzedawców detalicznych, jeśli chodzi o ich dbałość o satysfakcję klienta. Jak wynika z raportu "Walker Loyality Report for Electronics, Home Improvement and Drug Stores" 90% z niemal czterech tysięcy przebadanych klientów twierdzi, że jest zadowolonych ze swoich sprzedawców detalicznych. Bardziej dogłębne analizy w grupie zadowolonych, mającej potencjalny wpływ na zyski firmy, dostarczają jednak podstaw do wyciagnięcia wniosków, iż prawie 50% z nich tak na prawdę nie jest lojalnych.
  >> wersja do druku

Wdrożenia CRM w Polsce
Celem badania było określenie aktualnego (maj - czerwiec 2002) stanu wdrożeń oprogramowania klasy CRM w Polsce. Podmiotem badań byli producenci i integratorzy oprogramowania klasy CRM oraz ich klienci.
  >> wersja do druku

Automatyzacja dla relacji
Wsparcie obsługi klienta poprzez kanał internetowy nie polega jedynie na wyposażeniu call centre w aplikacje do obsługi zapytań. Według opinii specjalistów z firmy badawczej AMR Research firmy musza zrozumieć, że podstawowym zadaniem modułów obsługi klienta poprzez Internet jest odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na szybką informację i budowaniu relacji a nie przekierowaniu zapytań do call centre.
  >> wersja do druku

   następna strona  >>>

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing