|
|
 |
Baza Wiedzy to źródło informacji na tematy związane z CRM. Znajdą tu Państwo artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię i wiele innych materiałów. W miarę możliwości informacje bedą publikowane w języku polskim. Jedynie obszerniejsze, szczególnie ciekawe materiały anglojęzyczne pozostawimy w oryginale, z krótkim streszczeniem w języku polskim. |
|
|
Baza wiedzy |
 |
IDC Business Intelligence Roadshow 2008 - Wspinanie po szczeblach BI 
Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa i jego branży, analiza danych biznesowych (BI — business intelligence) odgrywa coraz istotniejszą rolę w działalności przedsiębiorstw. Skuteczne wdrożenie systemu BI zwiększa efektywność i konkurencyjność, a BI staje się fundamentem bardziej złożonych systemów zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, wykonujących na bieżąco aktualne analizy wykonania planów. Firma IDC zaprasza 25 listopada do hotelu Mariott w Warszawie na coroczną konferencję Business Intelligence Roadshow poświęconą najnowszym tendencjom w dziedzinie BI, takim jak BI "na żądanie", "powszechny" BI, przetwarzanie danych niestrukturalnych oraz analiza tekstów.
| Klienci doceniają wsparcie ze strony firmy Branża finansowa przez lata była na czele tych, które wdrażały rozwiązania CRM i inne aplikacje ułatwiające rozpoznanie potrzeb klienta. Tymczasem, już prosta obserwacja kampanii promujących usługi bankowe wskazuje, iż banki wciąż nie wiedzą, czego tak naprawdę chcą ich klienci.
Zdaniem Rona Shevlina, analityka firmy Forrester Research, to, czego oczekują klienci, to wsparcie i pomoc ze strony pracowników banku. W ostatnim badania Forrester Research niemal połowa klientów banków (44 procent) uznała czynniki związane z ludźmi, takie jak życzliwość, zrozumienie, umiejętność słuchania, jako zasadnicze składniki dobrej usługi.
| Zły klient Czy determinacja w walce o zdobycie klienta jest uzasadniona? Czy każdy klient oznacza zyski dla przedsiębiorstwa?
| Jak dobrze znasz swoje dane Firmy chciałyby coraz więcej wiedzieć o klientach, niestety większość z nich, nawet te, które rozwijają inicjatywy CRM, nie ma odpowiednich informacji o ludziach w swoich bazach danych. Jakość danych jest zaniedbywana, a lekceważenie problemu może prowadzić do upadku każdego systemu CRM.
| Uwaga! Lojalny klient! Wśród wielu praktyków marketingu panuje przekonanie, że "im dłużej firma utrzymuje klienta, tym większa jest zyskowność takiej relacji dla firmy". Czy jest tak w rzeczywistości?
| Jak budować CRM - podejście iteracyjne Projekty CRM są ryzykowne. Nie ma jednej, uniwersalnej recepty na ich budowę. Mamy nadzieję jednak, że przedstawione poniżej rady posłużą jako materiał do przemyśleń oraz staną się inspiracją do takiego zaplanowania prac, aby ryzyko było jak najmniejsze.
| Pracownicy i klienci jako źródła innowacji Pytanie o to, gdzie znajdują się źródła innowacyjności staje się pytaniem zasadniczym w czasach, kiedy walka o rynek staje się szczególnie zacięta.
|
|
|
|
|