sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    
Baza Wiedzy to źródło informacji na tematy związane z CRM. Znajdą tu Państwo artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię i wiele innych materiałów. W miarę możliwości informacje bedą publikowane w języku polskim. Jedynie obszerniejsze, szczególnie ciekawe materiały anglojęzyczne pozostawimy w oryginale, z krótkim streszczeniem w języku polskim.

Baza wiedzy
IDC Business Intelligence Roadshow 2008 - Wspinanie po szczeblach BI

Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa i jego branży, analiza danych biznesowych (BI — business intelligence) odgrywa coraz istotniejszą rolę w działalności przedsiębiorstw. Skuteczne wdrożenie systemu BI zwiększa efektywność i konkurencyjność, a BI staje się fundamentem bardziej złożonych systemów zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, wykonujących na bieżąco aktualne analizy wykonania planów.
Firma IDC zaprasza 25 listopada do hotelu Mariott w Warszawie na coroczną konferencję Business Intelligence Roadshow poświęconą najnowszym tendencjom w dziedzinie BI, takim jak BI "na żądanie", "powszechny" BI, przetwarzanie danych niestrukturalnych oraz analiza tekstów.
  >> wersja do druku

Klienci doceniają wsparcie ze strony firmy
Branża finansowa przez lata była na czele tych, które wdrażały rozwiązania CRM i inne aplikacje ułatwiające rozpoznanie potrzeb klienta. Tymczasem, już prosta obserwacja kampanii promujących usługi bankowe wskazuje, iż banki wciąż nie wiedzą, czego tak naprawdę chcą ich klienci.
Zdaniem Rona Shevlina, analityka firmy Forrester Research, to, czego oczekują klienci, to wsparcie i pomoc ze strony pracowników banku. W ostatnim badania Forrester Research niemal połowa klientów banków (44 procent) uznała czynniki związane z ludźmi, takie jak życzliwość, zrozumienie, umiejętność słuchania, jako zasadnicze składniki dobrej usługi.
  >> wersja do druku

Zły klient
Czy determinacja w walce o zdobycie klienta jest uzasadniona? Czy każdy klient oznacza zyski dla przedsiębiorstwa?
  >> wersja do druku

Jak dobrze znasz swoje dane
Firmy chciałyby coraz więcej wiedzieć o klientach, niestety większość z nich, nawet te, które rozwijają inicjatywy CRM, nie ma odpowiednich informacji o ludziach w swoich bazach danych. Jakość danych jest zaniedbywana, a lekceważenie problemu może prowadzić do upadku każdego systemu CRM.
  >> wersja do druku

Uwaga! Lojalny klient!
Wśród wielu praktyków marketingu panuje przekonanie, że "im dłużej firma utrzymuje klienta, tym większa jest zyskowność takiej relacji dla firmy". Czy jest tak w rzeczywistości?
  >> wersja do druku

Jak budować CRM - podejście iteracyjne
Projekty CRM są ryzykowne. Nie ma jednej, uniwersalnej recepty na ich budowę. Mamy nadzieję jednak, że przedstawione poniżej rady posłużą jako materiał do przemyśleń oraz staną się inspiracją do takiego zaplanowania prac, aby ryzyko było jak najmniejsze.
  >> wersja do druku

Pracownicy i klienci jako źródła innowacji
Pytanie o to, gdzie znajdują się źródła innowacyjności staje się pytaniem zasadniczym w czasach, kiedy walka o rynek staje się szczególnie zacięta.
  >> wersja do druku

   następna strona  >>>

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing