sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    
Baza Wiedzy to źródło informacji na tematy związane z CRM. Znajdą tu Państwo artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię i wiele innych materiałów. W miarę możliwości informacje bedą publikowane w języku polskim. Jedynie obszerniejsze, szczególnie ciekawe materiały anglojęzyczne pozostawimy w oryginale, z krótkim streszczeniem w języku polskim.

Baza wiedzy
Wartość życiowa klienta [LTV]
W ciągu ostatniej dekady, coraz więcej firm poważnie spoglądało na programy zorientowane na budowanie więzi ze swoimi klientami, starając się zatrzymać przy sobie klienta, wzmacniając więzi oraz „zwiększając" jego wydatki. Argument, iż pozyskanie nowego klienta jest kilkakrotnie droższe niż utrzymanie starego, leży często u podstaw decyzji o wdrożeniu w firmie systemu CRM. Nasuwa się tutaj podstawowe pytanie: Czy to się opłaca?
  >> wersja do druku

Milczenie nie jest złotem
BRITISH AIRWAYS – case study
  >> wersja do druku

Maciej Zachara. Strategia CRM - pomysł na biznes czy system informatyczny
Przez ostatnie dwa lata wiodącym tematem wielu konferencji poświęconych rozwiązaniom informatycznym dla biznesu jest CRM. Na podstawie zainteresowania, jakim się te spotkania cieszą, można by sądzić, że dostawcy tych rozwiązań w Polsce opływają w dostatki, a kolejka chętnych wciąż rośnie. Jak jednak wszyscy wiemy, rzeczywistość przedstawia się zupełnie inaczej.
  >> wersja do druku

Maciej Zachara.Strategia CRM cz. II - pomysł na biznes czy system informatyczny
Dzisiejszy felieton to kontynuacja rozważań z poprzedniego miesiąca. Zakończyliśmy je przykładową listą pytań, na które powinniśmy sobie odpowiedzieć, zastanawiając się nad podjęciem w naszej firmie wyzwania pt. "projekt CRM". Załóżmy, że odpowiedzi, których sobie udzieliliśmy wskazują wyraźnie, że taki projekt może przynieść nam korzyści. Jak się do takiego projektu zabrać?
  >> wersja do druku

Małgorzata Bernacik. Koniec CRM-u?
Zarządzanie relacjami z klientem to jedno z pojęć, które od kilku lat robi niewątpliwą karierę w literaturze i praktyce biznesowej. Eksperci zgodnie podkreślają jednak, że jego miejsce zajmie wkrótce inny skrót. Będzie nim CVM [customer voice management]. Nadejście epoki zarządzania głosem klienta to ich zdaniem jednocześnie koniec CRM-u, a ściślej takiego rozumienia i praktykowania CRM-u, jakim znaliśmy go dotychczas.
  >> wersja do druku

Józef Bielecki.Orientacja na klienta w systemie zarządzania jakością Six Sigma
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie nie ma miejsca na błędy, ani braki. Nie ma miejsca na produkty, których nie akceptuje KLIENT. Taką skuteczność zarządzania gwarantuje nowy system oparty o metodykę Six Sigma.
  >> wersja do druku

Grzegorz Mazurek. CRM na rynkach wschodzących
Czy powszechne stosowanie aplikacji CRM w takich krajach, jak Polska, Węgry czy Indonezja to bliższa czy dalsza przyszłość? Czy rynki te są na tyle dojrzałe, że wdrażanie systemów CRM jest z ekonomicznego punktu widzenia efektywne? Czy firmy decydujące sie na tego typu rozwiązania nie kierują sie raczej modą, niż zdrowym rozsądkiem i fachowym racjonalnym uargumentowaniem? Może lepiej poczekać z wdrażaniem systemu jeszcze kilka lat?
  >> wersja do druku

   następna strona  >>>

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing