sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    
Baza Wiedzy to źródło informacji na tematy związane z CRM. Znajdą tu Państwo artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię i wiele innych materiałów. W miarę możliwości informacje bedą publikowane w języku polskim. Jedynie obszerniejsze, szczególnie ciekawe materiały anglojęzyczne pozostawimy w oryginale, z krótkim streszczeniem w języku polskim.

Baza wiedzy
CRM. Relacje z klientami

Książka powstała już po okresie boomu ceremowego, stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM. Stara się to robić najpierw poprzez precyzyjne definiowanie pojęć, punktowanie błędów popełnianych przy wdrożeniu, a następnie przez wskazywanie źródeł sukcesu firm, które z powodzeniem wdrożyły CRM.
Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy planów rozwojowych i problemów rynkowych firm. Autorka ze szczególnym naciskiem podkreśla rolę CRM analitycznego jako źródła przewagi konkurencyjnej, budowania kapitału wiedzy o klientach, przestrzegając, iż zwłaszcza w rozbudowanych organizacjach sam CRM operacyjny nie stanowi już elementu wyróżniającego firmę na rynku.

Przeczytaj fragment.
  >> wersja do druku

Customer Share Marketing: How the Worlds Great Marketers Unlock Profits from Customer Loyalty



Książka pokazująca na przykładach firm, które odniosły sukces na rynku, jakie korzyści przynieść może zamiana strategii marketingowej zorientowanej na zwiększenie udziału w rynku na strategię, której celem jest zwiększenie udziału w kliencie i budowanie lojalności.
  >> wersja do druku

The Customer Marketing Method: How to Implement and Profit from Customer Relationship Management
Adam Curry, napisał czytelny przewodnik krok - po - kroku, jak odnosić korzyści z Zarządzania Relacjami z Klientami, strategii, którą autor szczególnie poleca właścicielom małych i średnich firm.
  >> wersja do druku

Accelerating Customer Relationships





Książka poświęcona jest zagadnieniom zarządzania relacjami z klientami oraz hurtowni danych (data warehousing).


  >> wersja do druku

Creating a company for customers: How to build and lead a market-driven organization
Ta książka to prawdziwa kopalnia praktycznej wiedzy na temat budowania strategii firmy zorientowanej na klienta.
  >> wersja do druku

Customers that count. How to build living relationships with your mosst valuable customers
  >> wersja do druku

Permission Marketing : Turning Strangers into Friends and Friends into Customers
Większość dzisiejszych działań marketingowych jest mało efektywna, polega głównie na przeszkadzaniu ludziom w celu pozyskania ich uwagi.
  >> wersja do druku

<<<  poprzednia strona   następna strona  >>>

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing