|
|
 |
Baza Wiedzy to źródło informacji na tematy związane z CRM. Znajdą tu Państwo artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię i wiele innych materiałów. W miarę możliwości informacje bedą publikowane w języku polskim. Jedynie obszerniejsze, szczególnie ciekawe materiały anglojęzyczne pozostawimy w oryginale, z krótkim streszczeniem w języku polskim. |
|
|
Baza wiedzy |
 |
CRM. Relacje z klientami
Książka powstała już po okresie boomu ceremowego, stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM. Stara się to robić najpierw poprzez precyzyjne definiowanie pojęć, punktowanie błędów popełnianych przy wdrożeniu, a następnie przez wskazywanie źródeł sukcesu firm, które z powodzeniem wdrożyły CRM. Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy planów rozwojowych i problemów rynkowych firm. Autorka ze szczególnym naciskiem podkreśla rolę CRM analitycznego jako źródła przewagi konkurencyjnej, budowania kapitału wiedzy o klientach, przestrzegając, iż zwłaszcza w rozbudowanych organizacjach sam CRM operacyjny nie stanowi już elementu wyróżniającego firmę na rynku.
Przeczytaj fragment.
| Customer Share Marketing: How the Worlds Great Marketers Unlock Profits from Customer Loyalty

Książka pokazująca na przykładach firm, które odniosły sukces na rynku, jakie korzyści przynieść może zamiana strategii marketingowej zorientowanej na zwiększenie udziału w rynku na strategię, której celem jest zwiększenie udziału w kliencie i budowanie lojalności.
| The Customer Marketing Method: How to Implement and Profit from Customer Relationship Management Adam Curry, napisał czytelny przewodnik krok - po - kroku, jak odnosić korzyści z Zarządzania Relacjami z Klientami, strategii, którą autor szczególnie poleca właścicielom małych i średnich firm.
| Accelerating Customer Relationships

Książka poświęcona jest zagadnieniom zarządzania relacjami z klientami oraz hurtowni danych (data warehousing).
| Creating a company for customers: How to build and lead a market-driven organization Ta książka to prawdziwa kopalnia praktycznej wiedzy na temat budowania strategii firmy zorientowanej na klienta.
| Customers that count. How to build living relationships with your mosst valuable customers
| Permission Marketing : Turning Strangers into Friends and Friends into Customers Większość dzisiejszych działań marketingowych jest mało efektywna, polega głównie na przeszkadzaniu ludziom w celu pozyskania ich uwagi.
|
|
|
|
|