sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




    
Baza Wiedzy to źródło informacji na tematy związane z CRM. Znajdą tu Państwo artykuły, case studies, raporty, recenzje książek, linkownię i wiele innych materiałów. W miarę możliwości informacje bedą publikowane w języku polskim. Jedynie obszerniejsze, szczególnie ciekawe materiały anglojęzyczne pozostawimy w oryginale, z krótkim streszczeniem w języku polskim.

Baza wiedzy
Janusz Wachnicki, Piotr Komornicki.Data mining - lojalność klientów
O lojalności klientów mówi się i pisze bardzo dużo. Bez wątpienia jest to zagadnienie niezmiernie istotne z punktu widzenia długofalowej polityki większości firm. W warunkach silnej konkurencji zbudowanie efektywnej polityki lojalnościowej staje się dla firmy zadaniem z kategorii "być albo nie być". Trudno jednak wyobrazić sobie realizację tego zadania bez wykorzystania wiedzy, której dostarczyć może analiza danych.
  >> wersja do druku

Janusz Wachnicki, Piotr Komornicki. Analityczny CRM
Artykuł ten jest kontynuacją cyklu ukazującego się na łamach MM od połowy 2001 roku, poświęconego tematyce wykorzystania technik drążenia danych na potrzeby marketingu. Postaramy się przedstawić w nim jedną z dróg zastosowania wyników drążenia danych do pracy w firmie - analityczny system CRM.
  >> wersja do druku

Małgorzata Bernacik. CRM - kapitał wiedzy, kapitał relacji
Pole bitwy CRM pełne jest „zwłok" projektów, które się nie powiodły. Niektórzy analitycy twierdzą, że nawet 60% realizacji rozwiązań CRM kończy się niepowodzeniem przy pierwszym podejściu. Doświadczenia pionierów sumują się już dziś w dekalog pt. Jak na CRM-ie nie stracić. Wciąż otwartą kwestią pozostaje jednak, jak uczynić z wdrożenia CRM element trwałej przewagi konkurencyjnej.
  >> wersja do druku

Andrzej Przybylski. Ekonomika CRM cz.1
Akronim CRM (Customer Relationship Management) kojarzy się menedżerom w wielu krajach z ogromnymi wydatkami na zakup oprogramowania, którego niemniej kosztowne i czasochłonne wdrożenie ma przynieść wymierne korzyści firmie, w postaci bądź to zwiększonych przychodów, bądź też obniżki kosztów operacyjnych, będącej zapowiadanym przez dostawcę oprogramowania, jednym z wielu pożądanych efektów wdrożenia.
  >> wersja do druku

Joanna Jurkojć. Zmierzyć CRM
CRM Index to badanie prezentujące różne postawy i etapy zaawansowania wśród firm stosujących CRM.
  >> wersja do druku

Wdrożenie CRM w Daimler Chrysler Automotive Polska
Opis sytuacji przedsiębiorstwa przed wdrożeniem, celów wdrożenia i wyników. W firmie wdrożono system CRM firmy Great Plains.
  >> wersja do druku

Grzechy główne – czyli jak uniknąć „ceeremowskich” błędów
CRM to filozofia i strategia, pozwalająca firmom tworzyć długotrwałe, korzystne dla obu stron relacje z klientami, rezultatem których jest zwiększona lojalność i wyższe zyski. Wdrażanie strategii CRM jest jednak bardzo trudne. Wymaga zmian w strukturach organizacyjnych – zmieniają się role i zakresy odpowiedzialności – reengineringu procesów pracy i wprowadzenia w życie skomplikowanych technologii.

Jakie błędy są w tym procesie najczęściej popełniane? Jak ich uniknąć?
  >> wersja do druku

<<<  poprzednia strona   następna strona  >>>

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing