sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




Forum Ekspertów
wersja do druku
   
Czy CRM w małym hotelu jest przydatny? Na ile powinien on byc rozbudowany? Czy skupić się na klientach i np. programie lojalnościowym? Czy rozbudowywac kontakty z dostawcami itp. itd.

Odpowiedzi ekspertów:
Joanna Jurkojć

Joanna Jurkojć
(Capgemini Polska)
CRM może być przydatny każdej nawet małej organizacji. Otwarta pozostaje kwestia, jakie narzędzie, z jaką funkcjonalnością wspierające te działania należy wybrać. Do podjęcia takiej decyzji konieczne jest przeprowadzenie analizy przed wdrożeniowej. Podczas niej należy zwrócić uwagę na miejsca, których polepszenie przebiegu procesów będzie miało większy wpływ na działalność małego hotelu. Od informacji szczegółowych zależy decyzja czy lepiej wspierać relacje z klientami czy też z dostawcami. Z mojego punktu widzenia obie są tak samo ważne.

 

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing