sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




CRM news
wersja do druku
   
2009-05-13    Technologia w praktyce,czyli o skutecznej komunikacji z klientem XXI wieku

Firma Qumak-Sekom S.A. zaprasza na ósmą międzynarodową konferencję z cyklu „Indywidualna obsługa dla każdego klienta” poświęconą tematyce wykorzystania w biznesie nowoczesnych technologii teleinformatycznych wspomagających zarządzanie interakcjami z klientami.

Konferencja pod hasłem „Technologia w praktyce, czyli o skutecznej komunikacji z klientem XXI wieku” odbędzie się 28 maja br. w sali „Bałtyk 2” Hotelu Marriott w Warszawie.

Tegoroczne spotkanie poświęcone będzie zagadnieniu szeroko rozumianej komunikacji z klientami, uwzględniającej rozwiązania najnowszej generacji, obejmujące wszystkie istotne kanały kontaktu preferowane przez klientów w XXI wieku. Prezentacje skoncentrują się wokół zasad funkcjonowania dynamicznego contact center,wyposażonego m. in. w efektywne platformy IVR, działające w trybie video,oraz inne nowoczesne rozwiązania.
Zainteresowani tematyką systemów typu Help Desk będą mogli zapoznać się z ciekawym ciekawym studium przypadku zastosowania takiego rozwiązania w konkretnej firmie.

Konferencja jest adresowana do zarządów firm oraz menedżerów działów sprzedaży, obsługi klienta i IT oraz kierowników contact center.

Udział w konferencji jest bezpłatny.
Ilość miejsc ograniczona. Decydować będzie kolejność zgłoszeń.

Rejestracja: http://www.qumak.pl/konferencja_cc

Agenda Zaproszenie

 
Źródło:Qumak-Sekom S.A.

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing