sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




CRM news
wersja do druku
   
2007-09-15    Nowy ITCube CRM 7.0 zintegrowany z programem SYMFONIA

Firma IC Solutions poinformowała o wprowadzeniu modyfikacji do swojego autorskiego oprogramowania ITCube CRM. Nowa wersja systemu rozbudowana została o mechanizmy integracji z oprogramowaniem Symfonia Premium Handel/Faktura , co umożliwia pełną synchronizację baz klientów i produktów a także wgląd z poziomu systemu ITCube CRM w dokumenty sprzedażowe oraz stany magazynowe zapisane w aplikacji Symfonia. Integracja stworzona została przy współpracy złotego partnera firmy SAGE, co gwarantuje zgodność z wymogami formalno-prawnymi stawianymi przez producenta aplikacji Symfonia.

Wśród innych modyfikacji systemu producent wymienia m.in.:
- Automatyczne pobieranie kursów walut - moduł CRM umożliwia obecnie współpracę z serwerami Narodowego Banku Polskiego, co pozwala na bieżące informowanie uzytkowników o aktualnych kursach walut oraz uwzględnianie aktualnych kursów podczas tworzenia dokumentów sprzedaży.
- Elementy miękkiej windykacji - moduł sprzedaży rozbudowano o nowy dokument - "wezwanie do zapłaty".
- Nowa jakość modułu FAKS - moduł FAKS został rozbudowany o możliwość obsługi plików graficznych oraz PDF. Dzięki temu faksy wysyłane z poziomu systemu ITCube mogą być przygotowywane w dowolnej zewnętrznej aplikacji.
- Nowa jakość modułu CTI - do obecnych funkcji modułu CTI, których głównym celem było ułatwienie/przyspieszenie pracy działu handlowego, dodane zostały mechanizmy zarządzania bazą informacji o połączeniach.

Nowa wersja systemu została również usprawniona pod względem ergonomicznym. Wprowadzono m.in.: możliwość dodawania zlecenia serwisowego na bazie już istniejącego, rozbudowany model pozwalający na pełnienie oddzielnych "ról" w różnych modułach (serwis, projekty czy CRM) przez tego samego użytkownika a także dostosowano system do współpracy z aplikacjami sprzedażowymi : CDN Opt!ma 12.2.2, Symfonia 2007b, WF-MAG 7.20.2 .

 

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing