sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




Baza wiedzy
wersja do druku
   
IDC Business Intelligence Roadshow 2008 - Wspinanie po szczeblach BI



25 Listopada 2008 r

Warszawa,Marriott Hotel, City Center



Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa i jego branży, analiza danych biznesowych (BI — business intelligence) odgrywa coraz istotniejszą rolę w działalności przedsiębiorstw. Skuteczne wdrożenie systemu BI zwiększa efektywność i konkurencyjność, a BI staje się fundamentem bardziej złożonych systemów zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, wykonujących na bieżąco aktualne analizy wykonania planów. Dzięki pojawieniu się rozwiązań do analizy danych "na żądanie", korzyści z BI stają się obecnie dostępne dla jeszcze szerszego kręgu klientów.
Coroczna konferencja IDC Business Intelligence Roadshow zyskała już renomę jako forum wymiany idei i doświadczeń przez niezależnych ekspertów, liderów branży, kierowników działów informatycznych oraz osób odpowiedzialnych za decyzje biznesowe. W tym roku konferencja będzie poświęcona najnowszym tendencjom w dziedzinie BI, takim jak BI "na żądanie", "powszechny" BI, przetwarzanie danych niestrukturalnych oraz analiza tekstów.

W dniu poprzedzającym główną imprezę odbędą się trwające pół dnia warsztaty przeznaczone dla kadry zarządczej, których celem będzie poszerzenie perspektywy biznesowej i technologicznej o dyskusję na temat zwrotu z inwestycji oraz możliwych korzyści biznesowych z implementacji systemu BI.

Wsród prelegentów znajdą się między innymi:

Larry P. English
Guru jakości informacji

Jeden z największych na świecie specjalistów ds. ulepszania jakości informacji. Jego metodologia — TIQM (Total Information Quality Management) jest stosowana w wielu firmach na świecie. Jego bestsellerowa książka Ulepszanie hurtowni danych i jakości informacji biznesowej nazywana jest „biblią jakości informacji”.

Thomas Vavra
Research Director, Software, IDC CEMA

Autor analiz dotyczących rynków usług IT i oprogramowania, dla krajów w regionie CEMA. Jest jednym z głównych expertów śledzącym od lat ewolucję rynku BI w tym regionie. Uczestniczył w projektach doradczych dotyczących technologii BI. Jego wypowiedzi są cytowane na łamach prasy gospodarczej oraz prezentowane w telewizji.

Program

Sesja I — Stymulowanie wydajności dzięki decyzjom opartym na faktach oraz analizie danych biznesowych
· Wprowadzająca prezentacja IDC - Wspinanie po szczeblach BI: pięć· zasadniczych prawd o BI
Thomas Vavra, Research Director for Software, IDC
· Prezentacja Gościa Specjalnego - Analiza danych biznesowych bez wysokiej jakości informacji? NIE!!!
Larry P. English, President and Principal, Information Impact International, Inc.
· Prezentacje Partnerów:
- Cele biznesowe, mądrzejsze decyzje oraz korzyści z inwestycji w BI
- Zrozumienie znaczenia BI Governance (zintegrowany nadzór/ład w obszarze BI)
- Performance Management 2.0: nowe spojrzenie na wydajność· przedsiębiorstwa
- Korzyści z BI "na żądanie"

Sesja II — Przekształcanie danych w informację: Jak inteligentne jest Twoje przedsiębiorstwo?
· Prezentacje Partnerów i niezależnych ekspertów:
- BI w środowisku danych uporządkowanych i nieuporządkowanych
- Fundamentalne zasady jakości danych
- Znaczenie zarządzania danymi kluczowymi
- Rozwiązania Enterprise Search: aspekty techniczne, zastosowanie i trendy
- Maksymalne wykorzystanie synergii portali i platform BI
- Analityka i inteligentne aplikacje

Sesja III - Nawigacja w środowisku zmiennych danych
· Prezentacje Partnerów i niezależnych ekspertów:
- przechowywanie i zarządzanie danymi, hurtownie danych
- Konsole i tablice wyników: wydajność· podglądana z każdej strony
- Systemy BI i hurtownie danych działające w czasie rzeczywistym
- Gdzie procesy wpływają na wydajność·

Konferencja jest skierowana przede wszystkim do przedstawicieli następujących specjalności:
· CEO, CFO, CIO, COO
· dyrektorzy i menedżerowie ds. informatycznych
· dyrektorzy i menedżerowie ds. finasowych, operacyjnych i biznesowych - marketingu, sprzedaży, customer care/systemów opieki nad klientem, itp
· Business Intelligence Managers, menedżerowie ds. analiz danych
· Business Development Managers / menedżerowie ds. rozwoju działalności
· menedżerowie ds. hurtowni danych
· architekci aplikacji
· menedżerowie/kierownicy projektów
· oddelegowani specjaliści/eksperci

Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli firm i organizacji korzystających z rozwiązań tele-informatycznych, w tym przede wszystkim dla kadry kierowniczej - zarządzającej i korzystającej z hurtowni i systemów analiz danych.
IDC informuje, że ilość miejsc bezpłatnych jest ograniczona - tylko 100 osób spełniających kryteria określone powyżej, które zarejestrują się jako pierwsze, może skorzystać z tej oferty.
Udział w konferencji jest odpłatny dla pozostałych osób, w tym dla przedstawicieli dostawców produktów i usług informatycznych, jak również usług doradczych „okołoinformatycznych”.
Standardowa opłata netto za osobę wynosi 250 euro.

więcej: idcevent

 
Źródło:IDC

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing