sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




Baza wiedzy
wersja do druku
   
Lojalność.com

autor: Frederick Newell

tytuł oryginału: Loyalty.com: Customer Relationship Management in the new era of Internet Marketing

wydawca: IFC Press 2002





Newell podaje wiele przykładów z własnego doświadczenia, przekonując czytelnika do koncepcji organizacji klientocentrycznej. Osadza potrzebę wdrażania strategii CRM w dzisiejszych warunkach rynkowych. Pokazuje, jak wykorzystywać Internet, e-mail i inne nowe technologie oraz powstające nowe możliwości, aby uczyć się budowania rzeczywistej i przynoszącej wymierne korzyści lojalności. Podchodząc do zagadnień CRM w sposób bardzo praktyczny, wskazuje pułapki i zagrożenia, jak również ciekawe przykłady udanych wdrożeń.

rekomendacja MM - Jacek Karolak, CRM czyli jak pomóc klientom w kontaktach z nami.

 
Autor:Frederick Newell

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing