sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




Baza wiedzy
wersja do druku
   
The One to One Fieldbook : The Complete Toolkit for Implementing a 1 To 1 Marketing Program

Don Peppers, Martha Rogers, Bob Dorf, The One to One Fieldbook: The Complete Toolkit for Implementing a 1 To 1 Marketing Program, Bantam Doubleday Dell Publishing Group, 1999

Firmy te skierowały się w stronę nowoczesnych technologii, które umożliwiły im budowanie relacji z indywidualnymi klientami. W „The One to One Fieldbook”, Peppers and Rogers pokazują, jak wdrożyć program zarządzania relacjami z klientami w oparciu o koncepcję marketingu „one-to-one” dokładnie zaprezentowanego przez Peppers and Rogers już we wcześniejszych pozycjach, które spotkały się z wielkim zainteresowaniem: The One-to-One Future oraz Enterprise One to One. W "The One to One Fieldbook", autorzy opisują nowe podejście do sposobu prowadzenia działalności i „robienia biznesu”. Książka nie jest praktycznym przewodnikiem zawierającym porady, a raczej odświeża spojrzenia czytelnika w zakresie kluczowych koncepcji marketingowych. Każda firma skoncentrowana na kliencie powinna mieć tą książkę pod ręką. Wartością dodaną książki jest elektroniczne hasło, które umożliwia czytelnikowi dostęp do specjalnej strony i społeczności internetowej.

http://www.amazon.com

 
Autor:Don Peppers, Martha Rogers, Bob Dorf

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing