sobota
16 grudnia 2017
 
szukaj
home           o nas           reklama           kontakt              | logowanie
 
 CRM news
Baza wiedzy
Podstawy CRM
Artykuły
Raporty
Customer Experience
Technologia w CRM
Contact Center
Lektury
Linki

Szkolenia
Dostawcy
Forum Ekspertów



Czy Twoja firma jest gotowa do wdrożenia crm?


poleć nas znajomym
dodaj do ulubionych




Baza wiedzy
wersja do druku
   
Sztuka budowania trwałych związków z klientami

Customer Relationship Management. Oficyna Ekonomiczna, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001





autorzy: Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen

Fragmenty przedmowy:


"Książka poświęcona jest nowej dyscyplinie zarządzania, znanej w literaturze zachodniej jako Customer Relationship Management (CRM). Dzidzina ta pojawiła się w odpowiedzi na powtarzające się sytuacje kryzysowe, powstające w relacjach firm z ich klientami (...) Książka ta dostarcza nam wiedzy, pozwala ją zrozumieć, a co najważniejsze - wskazuje nam sposoby adaptacji nowej koncepcji w zarządzaniu, jaką jest CRM, w indywidualnych warunkach, w jakich funkcjonują poszczególne firmy."

Dla kogo jest ta książka?

Sztuka budowania trwałych związków z klientami to propozycja przede wszystkim dla menedżerów kierujących w zasadzie dowolnymi organizacjami. Autorzy przedstawiają w książce krok po kroku swój sposób myślenia i działania, stąd też lektura wymaga poświęcenia jej nieco czasu i skupienia się na jej treści. Książka jest też godną polecenia pozycją dla osób, które chcą w ogóle zrozumieć, skąd wzięło się i co w praktyce oznacza dla firmy pojęcie "zarządzania relacjami z klientem" (CRM).

 
Autor:Kaj Storbacka, Jarmo R.Lehtinen

 

 

Podstawy CRM | Artykuły | Raporty | Customer Experience | Technologia w CRM | Contact Center | Lektury | Linki
CRM news Dostawcy Forum Ekspertów Szkolenia

Linki płatne: innowacje marketing