|
Baza wiedzy
|
|
|
 |
|
Sztuka budowania trwałych związków z klientami
|
Customer Relationship Management. Oficyna Ekonomiczna, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001
autorzy: Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen
Fragmenty przedmowy:
"Książka poświęcona jest nowej dyscyplinie zarządzania, znanej w literaturze zachodniej jako Customer Relationship Management (CRM). Dzidzina ta pojawiła się w odpowiedzi na powtarzające się sytuacje kryzysowe, powstające w relacjach firm z ich klientami (...) Książka ta dostarcza nam wiedzy, pozwala ją zrozumieć, a co najważniejsze - wskazuje nam sposoby adaptacji nowej koncepcji w zarządzaniu, jaką jest CRM, w indywidualnych warunkach, w jakich funkcjonują poszczególne firmy."
Dla kogo jest ta książka?
Sztuka budowania trwałych związków z klientami to propozycja przede wszystkim dla menedżerów kierujących w zasadzie dowolnymi organizacjami. Autorzy przedstawiają w książce krok po kroku swój sposób myślenia i działania, stąd też lektura wymaga poświęcenia jej nieco czasu i skupienia się na jej treści. Książka jest też godną polecenia pozycją dla osób, które chcą w ogóle zrozumieć, skąd wzięło się i co w praktyce oznacza dla firmy pojęcie "zarządzania relacjami z klientem" (CRM).
|
Autor: | Kaj Storbacka, Jarmo R.Lehtinen |
|
|
|
|
|