Forum Ekspertów 
http://www.crm.pl 

Czy CRM w małym hotelu jest przydatny? Na ile powinien on byc rozbudowany? Czy skupić się na klientach i np. programie lojalnościowym? Czy rozbudowywac kontakty z dostawcami itp. itd.

Odpowiedzi ekspertów:
Joanna Jurkojć

Joanna Jurkojć
(Capgemini Polska)
CRM może być przydatny każdej nawet małej organizacji. Otwarta pozostaje kwestia, jakie narzędzie, z jaką funkcjonalnością wspierające te działania należy wybrać. Do podjęcia takiej decyzji konieczne jest przeprowadzenie analizy przed wdrożeniowej. Podczas niej należy zwrócić uwagę na miejsca, których polepszenie przebiegu procesów będzie miało większy wpływ na działalność małego hotelu. Od informacji szczegółowych zależy decyzja czy lepiej wspierać relacje z klientami czy też z dostawcami. Z mojego punktu widzenia obie są tak samo ważne.