CRM news 
http://www.crm.pl 

2009-07-06    Marketing Inteligence. Jak optymalizować działania marketingowe w trudnych ekonomicznie czasach .

Konferencja Marketing Inteligence bedzie okazją do spotkania wielu praktyków odpowiedzialnych za marketing
i obsługę klienta z takich firm, jak Uniqa, MultiBank, AXA TU, GE Money Bank prezentujących przykłady optymalizacji i pomiaru działan marketingowych.

Zdaniem organizatorów konferencji kryzys " stał się impulsem do zmian, zarówno w metodach podejmowania decyzji, jak i sposobach wykorzystania narzędzi, które wspierają ten proces.
Nastały czasy, w których szczególnie analiza danych a co za tym idzie optymalizacja odpowiednio dobranych narzędzi marketingowych stają się atutem nie do przecenienia", stąd też większość prezentacji uwzglednia fakt szczególnego kontekstu , w jakich działają specjaliści d.s marketingu w firmach.
Zagadnienia dopasowanie strategii CRM i BI do sytuacji rynkowej bedą przedmiotem wystapień przedstawicieli firm – Raiffeisen Bank Polska, Alma Market, Grupa TP, Kulczyk Tradex, Bank BPH, a gość specjalny konferencji Mark Sage z międzynarodowej agencji marketingowej Carlson Marketing opowie o problemach zarządzania lojalnością klientów w trudnych czasach.

Szczegóły programu w załączonej broszurze.

Kontakt do organizatora konferencji.
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel. +48 12 350 54 00, fax +48 350 54 01
katarzyna.klimkiewicz@bluebusinessmedia.com

bluebusinessmedia.com
 
Plik do pobrania:  20090722_Marketing Intelligence.pdf