2009-05-13 Technologia w praktyce,czyli o skutecznej komunikacji z klientem XXI wieku |
||
Firma Qumak-Sekom S.A. zaprasza na ósmą międzynarodową konferencję z cyklu „Indywidualna obsługa dla każdego klienta” poświęconą tematyce wykorzystania w biznesie nowoczesnych technologii teleinformatycznych wspomagających zarządzanie interakcjami z klientami. Konferencja pod hasłem „Technologia w praktyce, czyli o skutecznej komunikacji z klientem XXI wieku” odbędzie się 28 maja br. w sali „Bałtyk 2” Hotelu Marriott w Warszawie. Tegoroczne spotkanie poświęcone będzie zagadnieniu szeroko rozumianej komunikacji z klientami, uwzględniającej rozwiązania najnowszej generacji, obejmujące wszystkie istotne kanały kontaktu preferowane przez klientów w XXI wieku. Prezentacje skoncentrują się wokół zasad funkcjonowania dynamicznego contact center,wyposażonego m. in. w efektywne platformy IVR, działające w trybie video,oraz inne nowoczesne rozwiązania. Zainteresowani tematyką systemów typu Help Desk będą mogli zapoznać się z ciekawym ciekawym studium przypadku zastosowania takiego rozwiązania w konkretnej firmie. Konferencja jest adresowana do zarządów firm oraz menedżerów działów sprzedaży, obsługi klienta i IT oraz kierowników contact center. Udział w konferencji jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona. Decydować będzie kolejność zgłoszeń. Rejestracja: http://www.qumak.pl/konferencja_cc Agenda Zaproszenie
|