Baza wiedzy 
http://www.crm.pl 

Sztuka budowania trwałych związków z klientami

Customer Relationship Management. Oficyna Ekonomiczna, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001





autorzy: Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen

Fragmenty przedmowy:


"Książka poświęcona jest nowej dyscyplinie zarządzania, znanej w literaturze zachodniej jako Customer Relationship Management (CRM). Dzidzina ta pojawiła się w odpowiedzi na powtarzające się sytuacje kryzysowe, powstające w relacjach firm z ich klientami (...) Książka ta dostarcza nam wiedzy, pozwala ją zrozumieć, a co najważniejsze - wskazuje nam sposoby adaptacji nowej koncepcji w zarządzaniu, jaką jest CRM, w indywidualnych warunkach, w jakich funkcjonują poszczególne firmy."

Dla kogo jest ta książka?

Sztuka budowania trwałych związków z klientami to propozycja przede wszystkim dla menedżerów kierujących w zasadzie dowolnymi organizacjami. Autorzy przedstawiają w książce krok po kroku swój sposób myślenia i działania, stąd też lektura wymaga poświęcenia jej nieco czasu i skupienia się na jej treści. Książka jest też godną polecenia pozycją dla osób, które chcą w ogóle zrozumieć, skąd wzięło się i co w praktyce oznacza dla firmy pojęcie "zarządzania relacjami z klientem" (CRM).

Autor:Kaj Storbacka, Jarmo R.Lehtinen