|
Nowości: |
 |
|
2016-04-22: Podstawy CRM Słowniczek pojęć związanych z CRM Objaśnienia terminów i skrótów pojawiających się w tekstach na temat CRM. 2009-07-06: CRM news Marketing Inteligence. Jak optymalizować działania marketingowe w trudnych ekonomicznie czasach . Firma Blue Business Media Sp. z o.o. zaprasza w dniach 17-18 września 2009 r do hotelu Mariott w Warszawie na konferencję Marketing Inteligence. Spotkanie jest częścią większego wydarzenia, jedną z czterech konferencji zorganizowanych pod hasłem Inteligence in Business ,poświęconych zagadnieniom optymalizacji procesów biznesowych w obszarach marketingu, sprzedaży, finansów i HR z uwzględnieniem szczególnych warunków ekonomicznych, w jakich przyszło działać firmom .
Konferencja adresowana jest przede wszystkim do dyrektorów oraz menedżerów ds Marketingu, CRM i Obsługi Klienta. 2009-05-13: CRM news Technologia w praktyce,czyli o skutecznej komunikacji z klientem XXI wieku
Firma Qumak-Sekom S.A. zaprasza na ósmą międzynarodową konferencję z cyklu „Indywidualna obsługa dla każdego klienta” poświęconą tematyce wykorzystania w biznesie nowoczesnych technologii teleinformatycznych wspomagających zarządzanie interakcjami z klientami. Konferencja pod hasłem „Technologia w praktyce,czyli o skutecznej komunikacji z klientem XXI wieku” odbędzie się 28 maja br. w sali „Bałtyk 2” Hotelu Marriott w Warszawie. 2008-08-01: Artykuły IDC Business Intelligence Roadshow 2008 - Wspinanie po szczeblach BI 
Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa i jego branży, analiza danych biznesowych (BI — business intelligence) odgrywa coraz istotniejszą rolę w działalności przedsiębiorstw. Skuteczne wdrożenie systemu BI zwiększa efektywność i konkurencyjność, a BI staje się fundamentem bardziej złożonych systemów zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, wykonujących na bieżąco aktualne analizy wykonania planów. Firma IDC zaprasza 25 listopada do hotelu Mariott w Warszawie na coroczną konferencję Business Intelligence Roadshow poświęconą najnowszym tendencjom w dziedzinie BI, takim jak BI "na żądanie", "powszechny" BI, przetwarzanie danych niestrukturalnych oraz analiza tekstów. 2007-10-01: CRM news Znikomy odsetek firm naprawdę zadowolonych CRM Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę PMP Research, wiele firm uważa, że ich inwestycje w systemy CRM nie dostarczają spodziewanej wartości biznesowej, a jednocześnie niewiele z nich stosuje jakiekolwiek narzędzia pomiaru pozwalające ocenić efektywność wprowadzanych zmian.
42 procent objętych badaniem firm deklaruje, że systemy CRM przyniosły tylko częściowy sukces i miały ograniczony wpływ na wyniki biznesowe firmy.
Zdaniem Clifa Milesa, menedżera do spraw badań w PMP Research, wysoki poziom niezadowolenia z efektów CRM-owych wdrożeń jest godny podkreślenia z uwagi na fakt, iż większość firm dostrzega rosnące znaczenie skutecznej strategii budowania relacji z klientem i jej wpływ na efekty biznesowe firmy 2007-09-15: CRM news Nowy ITCube CRM 7.0 zintegrowany z programem SYMFONIA Firma IC Solutions poinformowała o wprowadzeniu modyfikacji do swojego autorskiego oprogramowania ITCube CRM. Nowa wersja systemu rozbudowana została o mechanizmy integracji z oprogramowaniem Symfonia Premium Handel/Faktura, co umożliwia pełną synchronizację baz klientów i produktów a także wgląd z poziomu systemu ITCube CRM w dokumenty sprzedażowe oraz stany magazynowe zapisane w aplikacji Symfonia. |
|
|
|